Fatih Murat Arsal - Buz Sıcağı PDF EPUB ekitap indir

Written By epubhanem on 30 Ocak 2018 Salı | 05:54


Fatih Murat Arsal Buz Sıcağı Ücretsiz PDF EPUB kindle mobi ekitap oku yandex indir

Hedeflerine erişmiş, başarılı bir doktordu. Hayattan hiçbir beklentisi kalmamıştı. Büyük evinde tek başına yaşamaktan, soğuk ameliyathanesinden, az dostu olmasından, sevgisiz ilişkilerinden memnundu. Tesadüfen otomobiline aldığı bir kızın sorumluluğunu neden üstlenecekti ki? Katılaşmış kalbini yumuşatan neydi bilmiyordu! Genç kızın boyun eğmeyen cesur ruhu mu? Yeşil gözlerinin sıcacık pırıltıları mı? Buz gibi ruhunu ısıtan neşeli gülüşleri mi?
... ya da yalnız hayatını dolduran kocaman yüreği mi? Sebep ne olursa olsun, kadere karşı koyulamayacağını çok çabuk anladı. Üstelik bilerek kadere yardım etti. Dışlanmış ve çaresiz bir genç kızın, yaşama sevinci olmayan, buz kalpli bir adamın hayatına usul usul sızmasını gülümseyerek izleyeceğiniz bir FMArsal romanı daha!

İlk Baskı Yılı : 2017
Baskı Sayısı : 1. Basım
Sayfa Sayısı : 512



Keyifli Okumalar ..

144 bildirim:

  1. Bana da gönderir misiniz

    YanıtlaSil
  2. Mail olarak atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  3. Kitabı bana da gönderir misiniz ?

    YanıtlaSil
  4. Ama linkte yemin çıkıyor. Lütfen bana atarmısınız mail olarak

    YanıtlaSil
  5. Bana mailden gönderebilir misiniz

    YanıtlaSil
  6. buz sıcağı kitabını bana mail olarak yollarmisiniz

    YanıtlaSil
  7. banada mail olarak atarmisiniz buz sicagini rica etsem

    YanıtlaSil
  8. Mail olarak atabilirmisiniz lütfen linkte yemin çıkıyor

    YanıtlaSil
  9. Bana maile gönderir misiniz

    YanıtlaSil
  10. Banada maile gonderir misiniz

    YanıtlaSil
  11. Buz sıcağı kitabını bana da atar mısınız?

    YanıtlaSil
  12. Mail olarak bana da gönderir mısınız? Yemin çıkıyor linkte

    YanıtlaSil
  13. bana da gönderir misiniz

    YanıtlaSil
  14. Bana da yollar mısınız, Teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Bana da atar misiniz teskurler

    YanıtlaSil
  16. Mail atar mısınız

    YanıtlaSil
  17. Mail atar mısınız

    YanıtlaSil
  18. Mail atarmısınız rica etsem eminebykbyk@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. bana da mail olarak gönderebilir misiniz? teşekkürler...

    YanıtlaSil
  20. Bana mail atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  21. Rica etsem bana ata bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  22. Rica etsem bana da kitabın pdfsini gönderebilir misiniz

    YanıtlaSil
  23. Linkde yemin çıkıyor düzeltmek mümkün mü acaba

    YanıtlaSil
  24. Bana da mail atarsanız sevinirim lütfen

    YanıtlaSil
  25. bana da mail olarak atarmısınız ?

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. Banada yollarmisiniz. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  28. Kolay gelsin.Elinizde Fatih Murat Arsal kitaplarından buz sıcağı ,iki mükemmel hata ve aşk başka bir şey kitap larini gonderirmisiniz

    YanıtlaSil
  29. Buz sıcağı kitabını banada atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  30. Banada gönderir misiniz teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. Yemin çıkıyor link de banada gönderirmisiniz Teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. Kolay gelsin.Elinizde Fatih Murat Arsal kitaplarından buz sıcağı ,iki mükemmel hata ve aşk başka bir şey kitap larini gonderirmisiniz

    YanıtlaSil
  33. Banada gönderir misiniz teşekkürler

    YanıtlaSil
  34. Büz sıcağını gönderebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  35. buz sıcağını mail olarak gönderebilir misiniz teşekkürler

    YanıtlaSil
  36. Mail olarak bana da gönderir mısınız? Yemin çıkıyor linkte

    YanıtlaSil
  37. Mail olarak yollar misiniz

    YanıtlaSil
  38. link de yemin çıkıyor. Maille olarak gönderirmisiniz.

    YanıtlaSil
  39. Maille gönderebilir misiniz

    YanıtlaSil
  40. Mail olarak bu kitabı atabilecek olan var mı? Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  41. Linkte yemin cikiyor banada mail atarmisiniz

    YanıtlaSil
  42. Buz sıcağını gönderebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  43. Buz sıcağı kitabını gönderebilir misiniz teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  44. Bende istiyorum karacay6@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Linkte yemin çıkıyor,buz sıcağını gönderebilirmi siniz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  46. Bana da mail olarak atar mısınız teşekkürler

    YanıtlaSil
  47. Banasa mail olarak atarmisiniz tesekkurler

    YanıtlaSil
  48. Rica etsem mail atarmisiniz

    YanıtlaSil
  49. Rica etsem mailime atabilir misiniz

    YanıtlaSil
  50. Bana da mail atabilir misiniz buz sıcağı ve iki mükemmel hata kitaplarını

    YanıtlaSil
  51. Fatih murat arsal kitaplarını mail olarak atabilmeniz mümkün mü?

    YanıtlaSil
  52. Bana mail olarak ata bilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  53. Banada atabilirmisiniz lutfenn

    YanıtlaSil
  54. gönderebilir misiniz rica etsem

    YanıtlaSil
  55. Banada atar mısınız lütfen

    YanıtlaSil
  56. Kitabı bana da gönderirmisiniz lütfenn

    YanıtlaSil
  57. Kitabı bana da gönderirmisiniz lütfenn

    YanıtlaSil
  58. Banada gonderebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  59. Mail olarak pdf atar mısınız?

    YanıtlaSil
  60. PDF i mail olarak atar mısınız?

    YanıtlaSil
  61. Mail olarak pdf atabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  62. Buz sıcağını mail olarak atarmısınız

    YanıtlaSil
  63. Buz sıcağı çıkmıyor acaba bana mail atabilir misin

    YanıtlaSil
  64. Mail atabilir misiniz? Başka kitap çıkıyor çünkü.

    YanıtlaSil
  65. bana da mail atabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  66. bana da buz sıcağını mail atabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  67. linki yollayabilirmisiniz karopak@karopak.com adresine

    YanıtlaSil
  68. mail olarak gonderebilir misiniz

    YanıtlaSil
  69. Mail olarak gönderir misiniz?

    YanıtlaSil
  70. Mail olarak gönderir misiniz ?

    YanıtlaSil
  71. Bana meil olarak ayarmışsınız lütfennnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  72. Buz sıcağının pdf'ini atabilirmisin lütfen

    YanıtlaSil
  73. Bana da mail olarak atabilir misiniz

    YanıtlaSil
  74. Buz sıcağı kitabını banada atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  75. mervenisaunal@gmail.çom
    Mail atabilir misiniz

    YanıtlaSil
  76. Bana da gönderebilir miniz lütfen
    cmrkarahan37@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. Bana mail atabilir misiniz

    YanıtlaSil
  78. Bana mail atabilir misiniz

    YanıtlaSil
  79. Linke tıklayınca kitap çıkmıyor.

    YanıtlaSil
  80. PDF olarak babada gönderirmisiniz buz sıcağını

    YanıtlaSil
  81. Banada gönderin PDF olarak nolur

    YanıtlaSil
  82. 32n.g2000@gmail.com kitabı gönderirseniz çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  83. Selam li nk yok gönderebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  84. Merhaba bu kitabı nasıl indirebilirim, rica etsem bana da mail atabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  85. Merhaba Elinizde Fatih Murat Arsal kitaplarından buz sıcağı ,iki mükemmel hata ve aşk başka bir şey kitap larini gonderirmisiniz

    YanıtlaSil
  86. Buz sıcağı iki mükemmel hata aşk başka bir şey elinde olan birisi atarsa cok sevinirim

    YanıtlaSil
  87. Thank you very much for writing such an interesting article on this topic. This has really made me think and I hope to read more. 먹튀검증

    YanıtlaSil
  88. That is many inspirational stuff. For no reason knew that opinions could be this varied. Thanks for all the enthusiasm to offer such helpful information here. 먹튀폴리스

    YanıtlaSil
  89. Pdf atar mısınız

    YanıtlaSil
  90. bana da atar mısınız pdf olarak lütfen

    YanıtlaSil
  91. Bana da pdf olarak atabilir misiniz

    YanıtlaSil
  92. mail olarak atabilir misiniz

    YanıtlaSil
  93. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  94. Mail olarak atabilir misiniz

    YanıtlaSil
  95. Elinizde Fatih Murat Arsal kitaplarından buz sıcağı ,iki mükemmel hata ve aşk başka bir şey kitap larini gonderirmisin

    YanıtlaSil
  96. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  97. Fatih Murat Arsal Buz sıcağı,iki mükemmel hata kitaplarını varsa mail olarak atarmisinz

    YanıtlaSil
  98. Bana da pdf olarak atabilir misiniz

    YanıtlaSil
  99. kitabı pdf olarak atabilir misiniz

    YanıtlaSil
  100. Maille gönderebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  101. Mail ile gonderebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  102. Mail lütfen link doğru değil

    YanıtlaSil
  103. Bana mail olarak gönderir misiniz

    YanıtlaSil
  104. mail ile gönderebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  105. Maille gönderir misiniz?

    YanıtlaSil
  106. Banada yollarmısınız lütfen

    YanıtlaSil
  107. Buz yanığı kitabinidida babada atarmisiniz

    YanıtlaSil
  108. Fatih Murat Arsal kitaplarından buz sıcağı ,iki mükemmel hata ve aşk başka bir şey kitaplarını mail gönderir misiniz

    YanıtlaSil
  109. mail olarak atabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  110. Bana da yollarmısiniz lütfen

    YanıtlaSil
  111. Bana da mail olarak atar mısınız

    YanıtlaSil
  112. Merhabalar linkte kitap görülmüyor.Buz sıcağını pdf olarak mail atabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  113. Fatih Murat Arsal- Buz Sıcağı pdfsi olan bana aysucavad9@gmail.com bu adrese ata bilirmi?

    YanıtlaSil